joi, 30 decembrie 2010

O iesire...mi...DEZASTROASA!

Hey yo!Welcome again...Cu ocazia articolului Mirunei(multumim Miruna) mi-am adus aminte de ziua cand ea a iesit a 2-a oara pe anul acesta afara.[Stiu ca ai si tu deja articolul asta pe blog dar personalitatea "iubitelor" creaturi nu este prezentata asa cum ne-am dori.]


       Intr-o minunata zi de vineri,eu cu inca 3 prietene am iesit ca toti copiii normali afara.Ajunse intr-un parculet unde eu Teo si Ana ne-am cam pierdut toata vara(Miruna nu),ne-am asezat frumos in leagane.In urmatoarele minute aparura niste specimene nemai intalnite de noi pana  acum( si noi care credeam ca le-am vazut pe toate,ha)pe care nu stiu daca sa le numesc cocalari sau pitipoance.De ce?Datorita aspectului si vocii.Erau imbracate in geci lucioase(serios,la ce va asteptati?),boite in ultimul hal cu ruj ROZ si rimel intins pana la Dumnezeu.Erau cu greutate foarte diversa.De la ultima scobitoare pana la Nikita in persoana ,FATAAA MEAAA.Vocile lor erau potrivite pentru inlocuit sirenele de pompieri si nimic mai putin.Telefoanele lor pareau a nu avea butonul "volum" lucru extrem de deranjant daca stai sa te gandesti ca...ha..sti?! noi NU ascultam MANELE!Erau cu 8-9 ani mai mari decat noi (damn it!)iar "Nikita" tipa la noi sa ne dam jos din leagan ca cica ne-am dat destul.Moment in care noi vazand ca se apropie ne-am dat jos si-am luato la fuga de frica sa nu ne infestam de ceva.
     Bun ,concluzie : Cand aveti de a face cu asemena pitipoance o luati la fuga,sa nu va doara ochii dupa.!
     See you later!


                                                                                                                       CupcaKe   

   

Continuare.

Dar Dyi a uitat sa mentioneze ceva. Noi ne`am retras in parcul de langa scoala dupa aceea. Pe drum le`am vazut pe...chestiile alea care n`au o denumire exatca la vreo 20 de metri departare de noi si eu in gand : "Da Doamne sa le calce masina!". Ghinion. N`a fost asa. Dar cand am ajuns in parc, CHESTIILE erau si ele acolo. Noroc ca nu ne`au vazut. Erau prea ocupate sa se bata pe buda publica de langa parc. Noi vazand ca am mers atat de mult timp degeaba [3 minute, wow :))] am facut cale intoarsa catre parculetul precedent rugandu`ne [sau cel putin eu] sa cada alea in WC si sa numai vina.


Drug'z                                                                                                                       


PS : Diana ai uitat sa zici ca io m`am luat de ele >:P.
                                                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu