duminică, 2 ianuarie 2011

Deosebit de....Roz..si poate un pic prea idiot

pentru ca eu si dyana ne chinuim de vreo 3 ani sa gasim cadou perfect pt mikael , eu cu ajutorul prietenei mele care e un sex shop cu picioare [claudia], ne`am gandit la ceva ce i`ar placea...pt stim ca el mai face si laba... de la noi pt tine mikael..sa nu te mai chinui atat:))


daaa lume..da:)) ...el este noul batman al secolului...defapt e un batpitzi..de ce? Phai..bat-mat=> bat barbatzi iar bat-pitzi=> bat pitipoance ..lume DA , da , s-a inventat persoana care ne poate face fericite! De cate ori veti avea nevoie de el , suna`tzi la _|_09987 linia erotopitzica sau stigatzi de la coltzu stazii , acolo se gasesc gazele roz , sau de pe centura : ROOOZman am nevoie de tine:)) ..el v`a veni, si le v-a desbraca pe gazele roz de hainele URATE roz , si se le va demachea..saracele..

[poza cu elefantu] poza cu elefantu:)) ..adika mikael?:)) asa arata dupa ce vine din club si se gandeste la BLONDA lu mikael:)) mai tarziu , adika peste cateva zile , in direct de pe blogu` asta ...o sa pun o poza luata direct din viatza reala [sper] cu blonda lu mikael.. deki tipu care e roz si cu paharu ala in mana..e mikael..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu