duminică, 2 ianuarie 2011

Rochii de Revelion! Cine s`ia luat`o de la piata?

Andra - Andra a ales o rochie scurta cu paiete negre, mulata, ca sa`l vedem si pe bebe. Nu genul de rochie de piti, o rochie foarte draguta care chiar i`a stat bine.
Si pantofii over`size mi s`au parut simpatici si haiosi.


Am implicat`o pe Andra in discutie pentru a o compara cu Laurette. Rochia Andrei avea paiete..Dar nu din alea de la mercerie, masive si pitiponcoase, ci unele mici si finute. Laurette a ales insa genul acela masiv de paiete [bine inteles roz piti amestecat cu argintiu]. Plus ca rochia era foarte rigida in partea de sus. Daca vroia neaparat roz si cu paiete eu nu o opream sa isi ia ceva in genul rochiei Andrei, pe varianta roz si putin mai lunga., eventual putin larga cu niste tul roz bombon, gen balerina.


Simona Sensual insa... A ales o rochie care ar fi fost OK fara taietura tiganeasca prin care vroia s`arate cracii si fara decupajul ala marginit de mult auriu. Ar fi fost o rochie draguta fara acele elemente idioate care`i dau aura aceea de dansatoare pe mese.


Dar preferata mea a fost Andreea Tonciu. Ea ori nu a gasit o rochie si s`a apucat sa coasa perdelele sa`si faca una ori era prea beata cand a plecat acasa si si`a luat pijamaua pe ea. Plus ca rochia  [sau ce`o fi fost aia] era alba si pantofii [ma mir ca nu a venit in papuci de casa] erau negri.




Insa mi se pare ca Pistol si Mantea au nimerit`o. Parul prins in coc asortat la o rochie de gala si machiaj in nuanta rochiei. Ele chiar m`au surprins placut.


Imi pare rau ca nu am gasit si o poza cu Elena Gheorghe, caci rochia ei chiar mi`a placut, mai ales snurul. Era roz, dar unul neon, nu ca al lui Laurette.Plus ca a avut un machiaj simplu, natural, care i`a venit foarte bine.


Andra, Gina, Elena si Andreea primesc cate un 10 cu felicitari de la mine si restul o trimitere la stilistii premiantelor.


Drug`z

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu